piątek, 21 marca 2014

Celebryta - totalne gówno !

Było dla mnie wielkim szokiem gdy weszłam na profil a znaczka ,,Celeb" nie było. Myślałam, że jeśli zostanę celebrytką to już na zawsze! Pomyśleć, że tyle czasu trudziłam się, żeby uzbierać tylu znajomych wyłącznie po to, żeby na chwilę zdobywać 10% fame więcej. Wniosek - Celebrytą jesteś tylko wtedy, gdy macie w znajomych cały czas 100 przyjaciół vip.

Mam nadzieję, ze ta informacja przyda się wam. Ja się zdenerwowałam (szczególnie, ze czsami siedziałam do 01:00 w nocy, żeby zapraszać vip'y). Jeśli ktoś próbuje zbierać znajomych, żeby być celebrytą, niech da sobie spokój. NIE OPŁACA SIĘ ! To musi wyjść spontanicznie.

2 komentarze:

  1. HAHAHAHAHA! JESTEŚ TAKA ŚMIESZNA! ;-; SZKODA MI TWOICH ZNAJ VIP ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, płytkie jest zapraszanie znaj. dla swojej korzyści, ale poznałam dzięki temu wspaniałe osoby! Warto było się potrudzić choćby po to żeby poznać nowych, fantastycznych ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń