czwartek, 10 lipca 2014

Wyniki konkursu na najładniejszą biografię !

Biografie, które obejrzałam były bardzo różne. Każda miała w sobie coś fajnego. Przykro mi, że udział wzięło tak mało osób, ale i tak jestem zadowolona z wyników. Wahałam się pomiędzy pierwszym a drugim miejscem. Prace z tych poziomów zamieniały się miejscami bardzo dużo razy. Myślałam również, czy nie zrobić pierwszego miejsca egzekwo... Nie przedłużam już, oto wyniki:

3 miejsce zajęła biografia użytkowniczki
Lola12369


2 miejsce zajęła biografia użytkownizki
olcia-demolcia


Oraz wyczekiwane 1 miejsce zajęła biografia uzytkowniczki Aelita<3007


Główna nagroda, czyli prezent z listy życzeń wędruje do Aelita<3007! Oczywiście pozostałym laureatom nagród nie zabraknie! W pozostałych biografiach też dostrzegłam świene rzeczy np. film (zwiastun Tytanica), dobrze napisane teksty, osoby, które możemy znaleźć na różnorodnych portalach, piosenki, pomysły na udekorowanie biografii, itd. 

Sama zwracam uwagę na biografię, gdyż jest to wizytówka każdej Moviestar (tak uważam) :).

A teraz jeszcze małe wyróżnienie dla mojego 5- letniego braciszka, który postanowił wziąść udział w konkursie :) 

Wyróżnienie: 



Na koniec lista uczestnkików (zapraszam do zobaczenia ich biografii osobiście) :
  • Dianusia231
  • olcia-demolcia
  • PodrywaczLasekNaMaxa
  • !!Rose!!
  • Honey0804
  • Mroczna Julia <3
  • Lola12369
  • Aelita<3007
  • socha lopez 1325
  • kwiatusia

Jeśli przekręciłam jakiś nick, przepraszam. Nagrody zostaną rozdane jutro około godz. 12:00.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz