niedziela, 29 listopada 2015

Spostrzeżenia 15-latki

Cześć! Tak, Szalona coraz starsza. Wbiłam dziś na MSP przez mojego brata, który idzie w ślady siostrzyczki i gra w MovieStarPlanet. Za wiele to się nie pozmieniało, albo jeszcze tego nie zauważyłam. Po 20 min. grania od razu mam chęć napisania czegoś na blogu :)

Dzięki temu, że jestem starsza, dostrzegłam na naszej kochanej grze pewne wartości. Moviestarplanet to siedlisko nastoletniej kreatywności ! Tylko pomyślcie o tym że powstało tysiące, a może dziesiątki tysięcy filmów, a każdy jest inny (nie wliczając do tego 10 sekundówek, które tworzą kolejne dziesiątki tysięcy naszej twórczości).

Wiem, przynudzam, ale jestem już starą krową i nasunęły mi się ,,dorosłe" tematy. Brakuje na tym blogu kolorowych postów o newsach z gry. Zastanowię się czy nie pobawię się w to dalej. Jedynym problemem jest brak czasu. Za mało mam dnia, żeby uporać się ze szkołą, a co dopiero pisać dla was kolorowego bloga. Postaram się coś zmienić. Na pewno nie zostawię tego tak po prostu.

Zajmuję się ostatnio też nowym blogiem, bardziej prywatnym. Jeśli macie ochotę zobaczyć kim na prawdę jestem i jaka jestem, to zapraszam :)

http://tomankowaphotos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz