sobota, 20 września 2014

Honey's Dress


,,Honey's Dress" to chyba najbardziej popularny unikat w tym tygodniu! Widziałam chyba dzisiaj miliord* dziewczyn akurat w tej sukience :p

Postanowiłam zrobić małą foto sesję :)




Zauważcie, że każda miała na nóżce taki sam tatuaż ! :D
Po krótkiej sesji grupowej, dziewczyny, które zostały na planie otrzymały indywidualne zdjęcie, serdecznie je pozdrawiam :)









Dziękuję wszystkim modelkom za czas i cierpliwość :)
PS. wasze stylizacje były śliczne! Jakby ktoś z was chciał zakupić sukienkę, lub cały look dowolnej z dziewczyn. Piszcie do mnie, lub bezpośrednio do nich.

Współpracowały ze mną:

  • lovciammsp207
  • Darielle
  • Staple
  • Jesyes
  • Mulinkowa
  • Kasiunia1003
  • Crazyolka123
  • Zuzaa<3<3<3
  • duszek 987
  • Gabi 511900479
  • _Pella_
  • !! Rose !!
  • Stokrotka7
Jeśli przekręciłam jakiś nick, przepraszam.
Chcesz zadać mi pytanie? Wbijaj na ask.fm
http://ask.fm/oddychammsp
Chcesz własną sesję zdjęciową? Napisz do mnie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz