piątek, 19 września 2014

Unikaty, unikat, unikaty - haul zakupowy.

Jak wiecie nie jestem jakąś wielką zwolenniczką unikatów, ale kilka musiałam sb kupić ;p

Oto moje najnowsze zdobycze z kolekcji ,,Retro Rarez"

1. Znana, prosta sukieneczka, która bardzo mi się spodobała :









2. Baaardzo znany tatuaż z serduszkami na nogę :

























3. Coś, czego tak naprawdę nie chciałam kupić, nawet nwm co to jest (oddam to pierwszej osobie, która napisze swój nick po tym postem).











4. Czarny kolczyk w uchu (lubię go ;p)










5. Tatuaż ,,Ying Yang" w oryginalnych kolorach - czarno-biały.


I to koniec mojego haul'a zakupowego. Nie kupiłam ich wiele, ale są! Tak jak wspomniałam wyżej unikat z 3 pkt. MAM DO ODDANIA! Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale są bardzo powiększone, i przez to spikselowane. Pozdrawia was szalonalolcia

2 komentarze: