wtorek, 16 września 2014

Tańszy vip? - Korzystamy !

Siemkaa!

Mam dziś dobry humor, ponieważ kupiłam sb vip'a ! Skorzystałam z przeceny:


Tak dawno go nie miałam, że już niepamiętałam niczego... Obawiałam się trochę przy płatości, ale poszło jak po maśle ;)

Na moje konto wpłynęły również pierwsze diamenty! Jaaaram się ! Na dole macie mały skrót jak to się odbywało.

1. Wybrałam pakiet vip, który chciałąm zakupić.











2. Wybrałam metodę płatności.











3. Przeczytałam umowę (warunki) i zatwierdziłam zakup.











4. Wpisałam numer telefonu, poprzez który chciałam dokonać opłaty i kliknęłam przycisk ,,Kontynuuj"











5. Po 2 min. otrzymałam SMS'a z nakazem weryfikacji mojego numeru (Trzeba było odpisać PAY na  nr. 91091).

6. W tym miejscu miałam trochę problemów, ponieważ miałam zablokowane SMS'y specjalne, pobierające z konta pieniądze. Weszłam na stronę operatora i na 15 min. zdjęłam blokadę, aby móc wysłać SMS'a. Wysłałam SMS'a i SMS'y specjalnie zablokowałam ponownie.

7. Po zakończeniu transakcji wyskoczyły mi gratulacje związane z posiadaniem konta vip. :)













Wy też korzystajcie z opcji tańszego vip'a ! Pozdrawia was szalonalolcia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz