wtorek, 25 lutego 2014

Moje hobby na MSP.

W MSP nie tylko robię filmy, arty, looki, itd. Dzięki tej grze spełniam się w np. projektowaniu ubrań. Każde pieniądze, które zarobiłam wydawałam na nową serię ubrań. Mały wykres :D ?

bluzki/sukienki - 36
spodnie/spódnice - 19
buty - 12
dodatki - 30
fryzury - 15

Jak zauważyliście uwielbiam kupować bluzki, rzadko kupuje buty (tak samo jak poza MSP ;p). Nie kupuję osobno każdego ubrania. Rzadko podobają mi się ubrania z najnowszych kolekcji, tworze stroje. Łatwo jest sprawdzić jaki komponuję sobie w danym momencie komplet. Wystarczy wejść w moją listę życzeń i szukać ubrań w podobnych kolorach.


Dzisiaj wam zaprezentuje większość stroi dokupowanych w ten sposób. Stworzę też serię looków, dzięki którym będziecie mogli kupić sobie taki sam strój, lub jego część. Wypiszcie w komentarzach 3 najlepsze stroje. :)


2 komentarze:

  1. 7 i 19 :) kupie kilka looków jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jeśli tylko dostanę się na msp przygotuję dla cb 2 specjalne looki :)
      Podasz nick. ? :)

      Usuń