niedziela, 23 lutego 2014

Zwierzaki ! ;3

Temat na dziś - zwierzaki.

Ludzie kochają małe kotki i pieski. Twórcy gry wykorzystali to i stworzyli nasze pupile. 19 Grudnia 2013r. około południa zostały dodane nowe, lepsze graficznie Boonies i Bonsters.



Dodany został również nowy sposób opiekowania się zwierzakami.


Moim zdaniem zwierzaczki są ładne na początku. Ta ciekawość kiedy się wyklują i jakie będą ! 
Posiadam dwa zwierzaki z czego jeden to już unikat. Nie lubię się nimi zajmować. Wiem, wiem nie mam serca, ale jak dla mnie to marnowanie czasu i pieniędzy. Płacimy 900 sc., żeby kupić swojego przyjaciela, a potem wydajemy 30 sc. codziennie na jedzenie czy lekarstwa. Teraz na potrzeby zdjęć wydałam już 50 sc. Kupiłam te zwierzaczki z ciekawości. Pierwszego - ponieważ chciałam zobaczyć jak wygląda opieka nad pieskiem w MSP, drugiego - z ciekawości jak wyglądają i dorastają nowe pupile. Dzięki zwierzaczkowi możemy dostać się do ,,Parku dla Zwierzaka", oraz dużo zarobić na pieszczeniu psiaków.

Opieka nad zwierzakami nowym sposobem - kilka podpowiedzi.
-  im tła czynności są bardziej zielone, tym nasz czworonożny przyjaciel jest szczęśliwszy


- odbijając piłkę wystarczy kursorem myszki najechać obok naszego Boonies i cały czas klikać tym sposobem szybko zdobędziemy 100% jego zabawy (mi zajęło to 7s.).


- Uwaga ! Nowe Boonies & Bonsters dużo jedzą!
- idąc w gości do osoby, która ma 10 zwierzaczków (10 to max) pieszcząc je możemy zarobić nawet 30 sc.

Moje zwierzaki :
Diana i Leneonora ! ;33




1 komentarz:

  1. Nie znam do tej pory osoby, która by nie kochała zwierzaków. Ja mam swojego kochanego psa o którego dbam jak tylko potrafię. Ma nawet specjalną szczotkę ze sklepu https://sklep.germapol.pl/ i myślę, że takie czesanie bardzo mu odpowiada z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń