sobota, 22 lutego 2014

Pogrywamy w ,,Ubierz się" i inne minigierki !! ;)

Dziś naszła mnie ochota na minigry MSP. ,,Ubierz się" - jest to moja ulubiona minigierka na MovieStarPlanet. Jestem jeszcze dobra w ,, Quiz" i  ,,Casting" . :) Od niedawnego up-date'u z fejmem zarabia się bardzo dużo fame za granie w minigry.  


Może Jakieś małe porady co do mingierek ? ;D
1. W grze ,,Ubierz się" kiedy mamy się ubrać np. na niebiesko a  w losowych ubraniach nie mamy żadnej niebieskiej rzeczy ubierzcie się na podobny kolor. Ważna jest także objętość stroju. Im ubranie jest szersze i jest go więcej tym bardziej wydaje się niebieskie. Które jest bardziej niebieskie :D ?

2. W grze ,,Casting" ja zapamiętuję animki po znakach interpunkcyjnych np. !!!. Nigdy nie czytam dokładnie nazwy każdej animacji. 
3. W grze ,,Quiz" potrzebne jest po prostu doświadczenie. Im więcej razy zobaczysz to samo pytanie, tym bardziej je zapamiętasz.

W takich grach można poznać fajnych ludzi. Ja poznałam tam swojego byłego ;). Niektórzy jednak grają nie fair pisząc ,,wybierz mnie to dostaniesz grafa" lub podając numerek karty w grze ,, Zwariowane karty". NIE RÓBCIE TAK! To psuje niektórym zabawę! Pozdrawiam ludzi z którymi dzisiaj grałam i którym udało się wbić akurat, gdy robiłam zdjęcie :** 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz