czwartek, 27 lutego 2014

MovieStarPlanet App ...

Czy próbowaliście pobierać aplikacje MSP na telefon ? Nie wiem czy mam polecić czy nie, ponieważ we wszystkie nie grałam. Mój telefon ma jakieś złe oprogramowanie, więc zdjęcia pobrałam z internetu. Daję wam tutaj mały opis tych gierek, a wy pobierajcie i bawcie się dobrze :).

Boonie rescue

Celem gry jest odnalezienie wszystkich boonies we wszechświecie. Ratujemy je poprzez znaną gierkę w różnych odsłonach, czyli łączenie pupilów w trójki i zdobywanie punktów. Zarabiamy za każdy poziom 50 fame i 10 sc.


Boonie Bounce 

Ta gra polega na utrzymaniu różowego booniesa w locie. Wzbija się on cały czas zdobywając kolejne punkty (nie grałam).



Boonieverse

Kolejna gra dotycząca boonies. Polega ona na opiekowaniu się kudłatym stworkiem. Jeśli znudzi nas ciągłe mycie i karmienie zwierzaków możemy wdać się w bójkę. Walczymy łaskocząc przeciwnika piórkiem, rzucając w niego kwiatami lub dyskiem. Możemy także stworzyć rodzinę booniesów i powiększać ją dokupując nowych członków. Jest to dosyć dobrze rozwinięta aplikacja. Myślę, ze przypadnie wam do gustu. 


Star Studio

Aplikacja ta polega na stworzeniu własnego studia filmowego i gospodarowanie nim. Możemy tworzyć filmy, kostiumy i przyciągać największe gwiazdy. 


MovieStarPlanet

Oczywiście najlepsze na koniec :D. MSP na iPhone/iPad jest prawie identyczne,jak prawdziwe. Jedyną różnicą jest wygląd, który dostosowany jest do wielkości telefonów i to, że nie możemy nic robić z filmami. Jeśli coś pominęłam piszcie :D



Pozdrawiam szalonalolcia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz